بهره برداري از يك نيروگاههاي مقياس كوچك در اصفهان

افتتاح ۸۰۴ پروژه با اعتباري به ميزان ۴۰۰ ميليارد ريال توسط شركت توزيع نيروي برق جنوب استان كرمان
بهمن ۶, ۱۳۹۷
راه‌اندازی خط كشتيرانی بمبئی‌-چابهار-بندرعباس‌ برای اولین بار و در شرایط تحریم
بهمن ۸, ۱۳۹۷

بهره برداري از يك نيروگاههاي مقياس كوچك در اصفهان

با هزينه اي بالغ بر ۴۰ ميليارد تومان فاز اول نيروگاه ۱۶ مگاواتي مقياس كوچك توسط بخش خصوصي در محل شهرك صنعتي مورچه خورت به بهره برداري رسيد.

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي برق منطقه اي اصفهان در فاز اول اين طرح با استفاده از ۴ مولد ۲ مگاواتي ساخت كشور آلمان ۸ مگاوات انرژي مورد نياز اين منطقه صنعتي تامين ميگردد.

اين گزارش حاكيست : مراحل ترخيص و نصب ۴ دستگاه مولد ديگر نيز  به انجام رسيده و بهره برداري از آن تا پايان سال جاري آغاز خواهد شد.

گزارش مذكور اضافه كرد: كليه هزينه هاي مربوط به احداث اين نيروگاه با سرمايه گذاري بخش خصوصي (شركت توكا فولاد) انجام شده و با بهره برداري از اين نيروگاه و ساير نيروگاههاي احداث شده در منطقه مشكلات افت ولتاژ شهرك صنعتي مورچه خورت مرتفع ميگردد.

بنابراين گزارش در اين شهرك صنعتي از قبل نيز نيروگاههاي سروش صنعت اسپادانا و آتي لوله سپاهان به مرحله بهره برداري رسيده و احداث نيروگاه ۸ مگاواتي آرا سلولز فارس نيز در دستور كار قراردارد.

در پايان گفتني است در حال حاضر حدود ۱۵۰ مگاوات نيروگاه پراكنده در مقياس كوچك در مناطق تحت مديريت برق منطقه اي اصفهان در استانهاي اصفهان و چهارمحال و بختياري با سرمايه گذاري بخش خصوصي به بهره برداري رسيده كه در راستاي اهداف پدافند غير عامل و كمك به بهبود ولتاژ شبكه بسيار موثر بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *