مديرعامل جديد شركت توزيع نيروي برق استان خراسان رضوي معرفي شد

افتتاح و كلنگ زني ۱۱۶۰ ميليارد ريال پروژه در شركت برق گيلان
بهمن ۱۳, ۱۳۹۷
بهره برداري از ۲۰ طرح زيربنايي شركت برق منطقه اي اصفهان با اعتباري بالغ بر ۸۶۰ ميليــارد تومــان
بهمن ۱۳, ۱۳۹۷

مديرعامل جديد شركت توزيع نيروي برق استان خراسان رضوي معرفي شد

با حضور مقام عالي وزارت نيرو ، استاندار خراسان رضوي و مديران ارشد صنعت آب و برق كشور، مهندس محسن ذبيحي به عنوان مدير عامل شركت توزيع نيروي برق استان خراسان رضوي معرفي و از خدمات مهندس محمد رضا مزيني تجليل شد.

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي توزيع خراسان رضوي، با حضور مقام عالي وزارت نيرو، استاندار خراسان رضوي و مديران ارشد صنعت آب و برق كشور، مهندس محسن ذبيحي به عنوان مديرعامل شركت توزيع نيروي برق استان خراسان رضوي معرفي و از خدمات مهندس محمد رضا مزيني تجليل شد.

مهندس ذبيحي فرصت خدمت گذاري در استان خراسان رضوي را نعمت الهي برشمرد و ابراز اميدواري كرد: با همراهي پرسنل خدوم شركت، پاسخ شايسته اي به اعتماد مسئولان ارشد صنعت برق كشور بدهيم.

وي صنعت برق استان خراسان را به جهت بهره مندي از مديران برجسته، داراي ساختار محكمي دانست و گفت: انشالله بتوانيم ادامه دهنده اين مسير باشيم و خدمات ارزنده اي به مردم ارائه كنيم.

وي نيروهاي جوان و باانگيزه را يكي از ويژگي هاي شركت توزيع نيروي برق استان خراسان رضوي برشمرد كه با همراهي و همكاري خواهيم توانست گام هاي موثري برداريم.

وي با ذكر اهميت و جايگاه انرژي برق به عنوان زيربناي كليه فعاليت ها، تسريع و تسهيل در تأمين برق متقاضيان به ويژه بخش صنعتي، اجراي برنامه هاي راهبردي و ابلاغي صنعت برق به ويژه برنامه هاي گذر از پيك بار سال ۹۷ و مديريت مصرف برق و كاهش تلفات را از برنامه هاي اصلي خود برشمرد كه در سايه توجه ويژه به منابع انساني، پياده سازي سيستم هاي مديريتي، استفاده از خدمات حوزه فناوري اطلاعات و استقرار انظباط كاري و نظم و مقررات در تمام موضوعات به آن دست خواهيم يافت.

لازم به ذكر است در ادامه جلسه مهندس مزيني با تشكر از زحمات تمامي همكاران كه در مدت مسئوليت ايشان با وي همراهي كرده اند، به برخي از مهمترين دستاوردهاي شركت در طي ۹۷ سال مديريت خود اشاره كرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *