تمركز توزيع برق خراسان رضوي به اجراي متمركز سيستم HSE

پست سيار ۶۳ كيلو ولت شهرك صنعتي بروجرد برقدار شد
اردیبهشت ۲۸, ۱۳۹۸
به منظور عبور مطمئن از پيك بار ۹۸ درمحدوده برق منطقه اي تهران انجام مي شود اجراي هفت پروژه هدف گذاري شده در استان البرز
اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۸

تمركز توزيع برق خراسان رضوي به اجراي متمركز سيستم HSE

بيست و چهارمين همايش علمي تخصصي شركت توزيع نيروي برق خراسان رضوي با تأكيد بر كاهش ريسك و مخاطرات، الزامات سيستم مديريت HSE ، نقش شركت هاي پيمانكاري در كاهش حوادث، بررسي و چالش هاي ايمني در حوزه مهندسي و بهره برداري و تقدير از برترين هاي ايمني دهم ارديبهشت ماه با حضور مديران ، كارشناسان و پرسنل گروه هاي عملياتي و اجرايي ۲۸ مديريت برق در ۵ منطقه نيشابور، سبزوار، تربت حيدريه، تربت جام و قوچان برگزار شد.

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق استان خراسان رضوي مهندس محسن ذبيحي مديرعامل شركت توزيع برق خراسان رضوي در همايش سبزوار طي سخناني انجام خدمت شايسته و موفق را نيازمند دو ركن اساسي منابع انساني آموزش ديده و تدوين يك برنامه خوب عنوان كرد.

وي برنامه ها و مسير تعالي شركت تا سال ۱۴۰۰ را رسيدن به سازماني استراتژي محور عنوان كرد كه در آن «بهبود مستمر فرايندها» به عادت و عملي استاندارد تبديل شده است .

مهندس ذبيحي با اشاره به سطوح سازمان طراز ۵  و وضعيت كنوني شركت ، خود باوري و استفاده از ابزارهاي نوين را براي رسيدن به طراز ۵ ضروري دانست و گفت: مهمترين سيستمي كه به اين منظور در سازمان بايد اجرا شود سيستم جامع منابع سازماني (ERP) براي استفاده بهينه و پيشگيري از هدر روي منابع است و با اطلاع جامع از وضعيت فعلي مديريت و تعاملات بين واحدها بهبود خواهد يافت و فاصله اي كه اكنون در برخي موارد داريم حذف و زمان طولاني ارايه خدمات با اجراي ERP اصلاح و نواقص موجود برطرف مي شود.
مهندس ذبيحي از اجراي سيستم ۵S به عنوان ابزار ديگري براي رسيدن به سازمان طراز ۵ نام برد و ادامه داد : سيستم ۵S كه با رويكرد ايمني و حذف اتلاف ها در شركت انجام مي شود ۵S+1 مي باشد و از مهمترين مزاياي آن اطمينان از رعايت ضوابط و دستورالعمل هاي ايمني در اجراي نظام آراستگي است كه با هدف”حذف اتلاف ها” و با در نظر گرفتن (Safety) در فضاهاي اداري،خودرو و تجهيزات، فرايندها، شبكه و… انجام ميشود .
وي افزود: سال جاري علاوه بر سيستم هاي مديريتي در حوزه مديريت و كسب و كار ، سيستم HSE را نيز اجرايي خواهيم كرد كه در ۳ حوزه سلامت و بهداشت، ايمني و محيط زيست متمركز مي باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *