رشد ۴۱ درصدي پيشنهادهاي كاركنان برق منطقه اي باختر در سال ۹۷

به منظور عبور مطمئن از پيك بار ۹۸ درمحدوده برق منطقه اي تهران انجام مي شود اجراي هفت پروژه هدف گذاري شده در استان البرز
اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۸
ارزیابی قابلیت اطمینان بوشینگ ها
اردیبهشت ۳۱, ۱۳۹۸

رشد ۴۱ درصدي پيشنهادهاي كاركنان برق منطقه اي باختر در سال ۹۷

با اجراي برنامه هاي انگيزشي و آموزشي در سال ۱۳۹۷ تعداد پيشنهادهاي ارائه شده توسط كاركنان برق منطقه اي باختر از ۴۱ درصد رشد نسبت به سال قبل برخوردار شده است.

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي برق باختر،  رضا بهرامي معاون منابع انساني ضمن اعلام مطالب فوق بيان داشت: در سال ۹۷ اجراي برنامه هاي انگيزشي مختلف از جمله برگزاري اولين دوره ليگ پيشنهادها با مشاركت ۱۲۸ تيم ۵ نفره و برگزاري ۶ فراخوان انديشه با هدف حل مسائل سازماني در حوزه هاي كاري ۵۲۳۸ پيشنهاد از سوي همكاران ارائه شده است.

وي اظهار داشت: در اين راستا سرانه پيشنهادها در سال ۹۷ از رشد قابل توجهي برخوردار شده و سرانه ۵ پيشنهاد در سال گذشته به ثبت رسيده است در حاليكه در سال ۹۶ سرانه پيشنهادهاي همكاران ۳ پيشنهاد بوده است.

بهرامي افزود: رويكرد برق منطقه اي باختر در زمينه نظام پيشنهادها جلب مشاركت همكاران به ارائه پيشنهادهاي گروهي و همچنين ايجاد بهبود در فرآيندهاي كاري و حل مسايل سازماني از طريق مشاركت و خرد جمعي كاركنان است از اين رو با بسترسازي هاي انجام شده بيش از ۳ هزار پيشنهاد در سال ۹۷ بصورت گروهي و ۳۰۴ پيشنهاد كايزني به دبيرخانه نظام پيشنهاد ارسال شده است.

وي ادامه داد: حمايت همه جانبه و موثر مجموعه مديريتي شركت به ويژه مديريت عامل، اقدامات هدفمند دبيرخانه مركزي نظام پيشنهادها، برقراري تعامل سازنده دبيرخانه هاي ۱۳ گانه با پيشنهاد دهندگان، برگزاري منظم جلسات داوري و همچنين اجراي طرح هاي انگيزشي از جمله دلايل رشد مستمر نظام پيشنهادها در شركت برق منطقه اي باختر است.

معاون منابع انساني برق باختر اظهار داشت: دبيرخانه نظام پيشنهادها  فراخوان انديشه (بذر باشي پيشنهاد) را به عنوان يك رويكرد اساسي مورد تاكيد قرار داده و در تمامي سطوح سازمان آن را بسط و  گسترش داده و با طرح مسائل و مشكلات شركت و صنعت برق، مديران و كارشناسان را دعوت به همفكري نموده و راه حل هاي پيشنهادي آنان را مورد توجه و تقدير ويژه قرار مي دهد كه در سال ۹۷ شش  مورد فراخوان انديشه انتشار يافته است.

اين گزارش مي افزايد دبيرخانه مركزي نظام پيشنهادها به منظور ايجاد تسهيل در ارائه پيشنهاد از سوي همكاران خارج از حوزه ستادي، كانالهاي ارتباطي متعددي پيش بيني كرده كه مي توان به ايجاد مركز پيشنهادها (۲۲۲۲)، ارائه پيشنهاد از طريق وب سايت شركت www.brec.ir، توسعه بخش پيشنهادهاي سيستم جامع ERP ، راه اندازي كانال اطلاع رساني بر روي پيام رسان سروش به آدرس @pishnahadha و …. اشاره كرد.

ضمناً برترين هاي سال ۱۳۹۶ كه در پايان سال ۱۳۹۷ مشخص شدند به شرح ذيل اعلام و مورد تقدير قرار گرفتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *