اصلاح ۱۱۲كيلومتر شبكه توزيع برق در استان مركزي

خسارت بيش از ۵ ميليارد ريالي تند باد به شبكه برق اهواز
خرداد ۴, ۱۳۹۸
پوشش عايقي سه پست برق ديگر در خوزستان به اتمام رسيد
خرداد ۷, ۱۳۹۸

اصلاح ۱۱۲كيلومتر شبكه توزيع برق در استان مركزي

معاون بهره برداري و ديسپاچينگ شركت توزيع نيروي برق استان مركزي از اصلاح ۱۱۲كيلومتر شبكه در استان طي ۲ ماه سال جاري خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي توزيع مركزي، مهندس محمد مرادي، تعمير ۵۸۱۴ پايه معابر، اصلاح ۲۷ دستگاه پست هوايي، تعمير ۱۱۲كيلومتر شبكه برق را از فعاليت هاي انجام شده در راستاي افزايش اطمينان ضريب برق رساني به مشتركان دانست.

وي طراحي و ساخت تفنگ پرتاب سيم با برد بلند به منظور استفاده در مواقع بحران، برگزاري مانور شناسايي و اصلاح ۱۶۰۰ مورد كانون هاي خطر در تابلو پست هاي هوايي، برگزاري مانور ولت گيري سطوح فلزي تجهيزات برقدار به تعداد ۴۶۸۲ دستگاه ونصب ردياب بر روي خودروهاي اجرايي به منظور كنترل سرعت خودروها به صورت آنلاين را از فعاليت هاي واحد ايمني برشمرد.

معاون بهره برداري و ديسپاچينگ شركت توزيع نيروي برق استان مركزي  پيگيري و ساخت يك دستگاه پست سيار ۲۵۰ كيلوولت آمپر، جمع آوري ۱۲۰۰ كيلوگرم سيم آلومينيوم از شبكه هاي بركنار شده و برگزاري جلسه مديريت دانش به منظور تبادل و اخذ تجارب همكاران در مواجه با سيل و بررسي عملكرد و مشكلات در حوزه مديريت بحران را از ديگر اقدامات اجرايي انجام شده عنوان كرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *