خسارت ۴۰ میلیارد ریالی طوفان های اخیر به خطوط برق منطقه ای خوزستان

تحریم‌ها مانع ورود تکنولوژی توربین‌های جدید نیروگاهی نیست
آذر ۱۰, ۱۳۹۷
مرتفع‌ترین خط انتقال برق فشار قوی در جهان در ارتفاعات هیمالیا افتتاح شد
آذر ۱۱, ۱۳۹۷

خسارت ۴۰ میلیارد ریالی طوفان های اخیر به خطوط برق منطقه ای خوزستان

خسارت ۴۰ میلیارد ریالی طوفان های اخیر به خطوط برق منطقه ای خوزستان
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: بر اثر شرایط نامساعد جوی و تندباد شدید همراه با تگرگ، خسارت حدود ۴۰ میلیارد ریالی به خطوط شبکه برق این شرکت وارد شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی برق منطقه ای خوزستان، محمود دشت بزرگ اظهار داشت: بر اثر طوفان باد و تگرگ در چند روز اخیر در منطقه بیابانی شهرستان رامشیر، تعداد چهار دکل از خط ۴۰۰ کیلو ولت امیدیه دو به پست شهید دقایقی اهواز سقوط کرد.
وی بیان کرد: این خط یکی از سالم ترین خطوط شرکت برق منطقه ای خوزستان بوده که ایمنی و سالم بودن آن توسط بازرسان شرکت توانیر در چند ماه گذشته تایید شده بود.
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای خوزستان اضافه کرد: خط ۴۰۰ کیلو ولت امیدیه دو – شهید دقایقی اهواز از خطوط تبادلی شرکت برق منطقه ای خوزستان با پیک بار ۶۵۰ مگاوات بوده است که بر اثر سقوط چهار دکل مذکور بار آن به خطوط دیگر منتقل شده و خاموشی در شبکه ایجاد نشد.
دشت بزرگ تاکید کرد: در حال حاضر برآورد های اولیه با حضور کارشناسان شرکت صورت گرفته و ظرف یک ماه آینده با ایجاد یک جاده موقت خط مذکور اصلاح و وارد مدار می شود.

منبع: برق منطقه ای خوزستان

https://www.kzrec.co.ir/index.aspx?page_=dorsaetoolsenews&lang=1&tempname=shownews&sub=1&PageID=705&PageIDF=0&BlockName=tool_dorsaetoolsenews_sample_default_block12

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *