راه اندازی اپلیکیشن خدمات غیر حضوری در توزیع برق استان تهران

بهینه سازی خط تغذیه انرژی سمت شمال غرب شهر سمنان
آذر ۱۲, ۱۳۹۷
تاثیر فرآیند فرسودگی حرارتی بر پاسخ دی الکتریک بوشینگ ها با عایق RIP و RBP
آذر ۱۳, ۱۳۹۷

راه اندازی اپلیکیشن خدمات غیر حضوری در توزیع برق استان تهران

یری از تضییع حقوق شهروندان، جلوگیری از سرگردانی مردم در ساختمان‌های اداری و ارائه خدمات غیرحضوری به مشترکین تحت پوشش شرکت توزیع نیروی برق استان تهران، اپلیکیشن خدمات غیرحضوری این شرکت راه اندازی شد.

حاجی رضا تیموری مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران با اعلام این خبر گفت: این اپلیکیشن در کمیته توسعه خدمات الکترونیک این شرکت طراحی و با کمک بخش خصوصی ساخته شد و سپس به صورت آزمایشی به مدت سه هفته در شهرستان ری در دسترس متقاضیان و مشترکین قرار گرفت و پس از رفع مشکلات جزئی در تاریخ ۷ آذرماه در فروشگاه نرم افزار اندروید کافه بازار قرار گرفت.

وی افزود: در این اپلیکیشن ۲۷ خدمت تعریف شده در معاونت خدمات مشترکین شرکت از جمله فروش انشعاب، تغییر نام انشعاب، تغییر تعرفه، افزایش یا کاهش قدرت قراردادی، تغییر مکان، قطع موقت، وصل مجدد و … به متقاضیان و مشترکین تحت پوشش به صورت غیرحضوری ارائه می‌شود.

تیموری با تاکید بر تکمیل و گسترش این اپلیکیشن تصریح کرد: در برنامه آتی این شرکت است تا خدمات مربوط به سامانه فوریت‌های برق (۱۲۱) نیز به این اپلیکیشن افزوده گردد و هر گونه خاموشی با برنامه و بی برنامه از طریق این اپلیکیشن به مشترکین اطلاع رسانی شود.

تیموری در پایان یادآور شد در اجرای ماده ۱۷ تصویب نامه شماره ۱۱۲۷۱۲۸ مورخ ۲۸/۱۲/۹۶ شورای عالی اداری با عنوان «حقوق شهروندی در نظام اداری»، کلیه دستگاه‌های اجرایی مکلف هستند برای جلوگیری از تراکم مراجعین و کاهش زمان انتظار مردم برای دریافت خدمات، تنها از طریق میز خدمت (حضوری یا الکترونیکی) ارباب رجوع را پذیرش نمایند.

منبع: برق نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *