ارائه نتايج طرح جامع سيستم هاي اطلاعات مكاني (GIS) شركت برق منطقه اي يزد

افزايش ظرفيت ايستگاه هاي توزيع برق در بخش بسطام
دی ۲۲, ۱۳۹۷
یکی از عوامل ایجاد سرج ارستر چیست؟
دی ۲۲, ۱۳۹۷

ارائه نتايج طرح جامع سيستم هاي اطلاعات مكاني (GIS) شركت برق منطقه اي يزد

چهل و يكمين جلسه كميته ي GIS شركت برق منطقه اي يزد با حضور مديرعامل، معاون برنامه ريزي و تحقيقات، اعضاي اين كميته و چند تن از مشاوران و پيمانكاران برگزار و نتايج طرح جامع سيستم هاي اطلاعات مكاني (GIS) از جمله راه اندازي سامانه استعلام حريم بر بستر GIS ارائه شد.

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي شركت برق منطقه اي يزد، در اين جلسه محمد حسن صباغزادگان مديرعامل اين شركت با بيان صنعتي بودن استان يزد و تاثير مثبت استفاده از اطلاعات مكاني در برنامه ريزي صنعت برق، فعاليت هر چه بهتر و بيشتر در زمينه  GIS را خواستار شد.

وي با ابراز خرسندي از تعامل بسيار مثبت بخش هاي مختلف شركت در تحقق اين پروژه ها، خواستار اجرايي شدن نتايج طرح جامع سيستم هاي اطلاعات مكاني (GIS) و انتقال تجربيات به شركت توانير و ساير شركت هاي برق منطقه اي شد.

همچنين در اين جلسه نادر خاني كارشناس مسئول GIS و برآورد بار شركت برق منطقه اي يزد با تشريح اهداف طرح جامع GIS، دستاوردهاي آن را از جمله سامانه پاسخگويي به استعلام حريم، پروژه ي صحت سنجي اطلاعات توصيفي پست ها در قرارداد سرويس و نگهداري (PM) و فرآيند به روزرساني اطلاعات GIS در قراردادهاي طرح و توسعه عنوان كرد.

در اين جلسه عملكرد و نتايج هر كدام از اين دستاوردها توسط مشاور GIS و راهبران GIS معاونت هاي طرح و توسعه و بهره برداري تشريح شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *