مديرعامل شركت توزيع نيروي برق تبريز خبر داد: اجراي پنج پروژه به ارزش بالغ بر ۱۴ ميليارد ريال در امور برق انديشه

در راستاي پايدار سازي شبكه، عمليات اجرايي پوشش عايقي دو پست برق در اهواز به اتمام رسيد
دی ۲۴, ۱۳۹۷
واحد بخار نیروگاه سیکل ترکیبی کاشان افتتاح شد
دی ۲۴, ۱۳۹۷

مديرعامل شركت توزيع نيروي برق تبريز خبر داد: اجراي پنج پروژه به ارزش بالغ بر ۱۴ ميليارد ريال در امور برق انديشه

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي توزيع تبريز، عادل كاظمي مديرعامل اين شركت دليل اصلي اجراي پروژه هاي ياد شده را بهبود و افزايش پايداري شبكه توزيع برق در حوزه عملياتي اين امور عنوان كرد و افزود: احداث چندين پست هوايي، افزايش قدرت مانور در شبكه هوايي ۲۰ كيلوولت، رفع حريم، كاهش تلفات، از جمله اقدامات صورت گرفته براي اصلاح شبكه و رفع ضعف ولتاژ مناطق حساس و پر مصرف بوده است.

وي با تاكيد بر اصلاح شبكه مسير روستاي خلجان اظهار داشت: تبديل شبكه با سطح مقطع ۳۵ (قطر سيم) با بار ۲۷۰ آمپر به خط دو مداره در مسير جاده اصلي خلجان يكي ديگر از پروژه هاي اجرا شده در اين امور بوده است.

همچنين وي ادامه داد: هادي روكشدار به طول دو هزار و ۵۰۰ متر در راستاي كاهش بار فيدر ۶ سردرود، رفع ضعف ولتاژ و رينگ با فيدر هاي مجاور با تخصيص اعتبار بالغ بر چهار ميليارد ريال انجام شده است.

وي ادامه داد: در راستاي گذر از پيك بار تابستان ۹۷، ۴دستگاه پست هوايي احداث و ۲۲ دستگاه ترانسفورماتور هوايي كم بار جايگزين ترانسفورماتورهاي هوايي پر بار شدند كه هزينه صرف شده براي اين پروژه ها بالغ بر دو ميليارد ريال بوده است.

مدير عامل شركت توزيع نيروي برق تبريز از تعويض كابل هاي فرسوده روغني با كابل خشك مونوفاز خبر داد و گفت: احداث خط ۲۰ كيلوولت زميني به متراژ يك هزار و ۶۰۰ متر با هزينه كرد بالغ بر يك ميليارد ريال براي ارتقا پايداري شبكه و قابليت اطمينان در مناطق، سردرود، كاظم آباد و خلجان از جمله پروژه هاي اجرا شده در امور برق انديشه بوده است.

كاظمي با اشاره به پروژه انجام شده در مسير خيابان ابوذر، شهرك آخماقيه اظهار داشت: اصلاح و ساماندهي شبكه موجود و رفع حريم شبكه، با انجام يك هزار و ۸۰۰ متر كابل كشي با هادي روكش دار و با اعتبار بيش از سه ميليارد ريال از اقدامات انجام شده در اين شهرك است.

وي همچنين از هزينه كرد دو ميليارد ريال براي تعويض سيم هاي لخت به كابل خود نگهدار در راستاي كاهش تلفات و جلوگيري از سرقت و آلوده شدن منطقه به انشعابات غير مجاز به طول ۶ كيلومتر در حوزه امور برق انديشه خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *