اجراي طرح اصلاح و احداث ۲۱۳ هزار متر شبكه توزيع برق در استان سمنان

اعمال عایق های خط کامپوزیتی تحت شرایط آلودگی طبیعی
اسفند ۲۱, ۱۳۹۷
آخرین وضعیت شبکه برق از زبان مدیرعامل توانیر
فروردین ۶, ۱۳۹۸

اجراي طرح اصلاح و احداث ۲۱۳ هزار متر شبكه توزيع برق در استان سمنان

طرح اصلاح و احداث ۲۱۳ هزار و ۴۰۰ متر شبكه توزيع برق در استان سمنان عملياتي شده است.

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي توزيع سمنان، سرپرست معاونت برنامه ريزي و مهندسي اين شركت با اشاره به اين كه از آغاز امسال تا به حال، طرح توسعه ۵۵ هزار متر شبكه ۲۰ كيلوولت زميني و هوايي به انجام رسيده گفت: بهينه سازي ۵۶ هزار و ۳۰۰ متر خطوط فشار متوسط نيز عملياتي شده است.
رضا علي اصغري با بيان اين كه طرح احداث ۴۱ هزار و ۴۰۰ متر شبكه فشار ضعيف هوايي و زميني اجرائي شده افزود: بهسازي ۶۰هزار و ۷۰۰ متر خطوط فشار ضعيف، در زمره فعاليت هائي است كه توسط واحدهاي اجرائي اين شركت انجام شده است.
وي اضافه كرد: ۲۰۳ ايستگاه هوائي و زميني توزيع برق به منظور تغذيه برق متقاضيان و مشتركان جديد در استان، از شروع سال جاري تا زمان حاضر، نصب و به بهره برداري رسيده است.
وي با ابراز اين كه ۱۹۴ دستگاه پست هوايي توزيع برق اصلاح شده تصريح كرد: بهينه سازي ۳۴ ايستگاه زميني در شمار برنامه هاي اجرائي شده محسوب مي شود.
علي اصغري با عنوان اين كه ۸۶۱ دستگاه چراغ جديد روشنايي در سطح معابر استان نصب شده خاطرنشان كرد: يك هزار و ۵۵۷ چراغ نيز بهسازي و تعويض شده است.
وي يادآور شد: در راستاي عملياتي كردن طرح هاي توسعه و احداث ذكر شده، مبلغ ۱۸۴ ميليارد و ۲۲۱ ميليون ريال هزينه صرف شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *