آخرین وضعیت شبکه برق از زبان مدیرعامل توانیر

اجراي طرح اصلاح و احداث ۲۱۳ هزار متر شبكه توزيع برق در استان سمنان
اسفند ۲۲, ۱۳۹۷
به مدار آمدن ۷۰۰ مگاوات نیروگاه جدید در فروردین ماه
فروردین ۱۱, ۱۳۹۸

آخرین وضعیت شبکه برق از زبان مدیرعامل توانیر

مدیرعامل شرکت توانیر در تشریح آخرین وضعیت برقرسانی استان‌های سیل زده گفت: در استان‌های گلستان و مازندران حدود ۳۵ درصد شبکه برق بر اثر سیل روز‌های گذشته آسیب دید که به همین منظور ۱۵۰ اکیپ اجرایی با سرعت کار کردند تا برق مناطق مختلف وصل گردد.

به گزارش برق نیوز، محمدحسن متولی زاده مدیرعامل شرکت توانیر در تشریح آخرین وضعیت برقرسانی استان‌های سیل زده گفت: در استان‌های گلستان و مازندران حدود ۳۵ درصد شبکه برق بر اثر سیل روز‌های گذشته آسیب دید که به همین منظور ۱۵۰ اکیپ اجرایی با سرعت کار کردند تا برق مناطق مختلف وصل گردد.

متولی زاده بیان داشت: کلیه شبکه برق این دو استان شمالی شرایط نرمال دارد و فقط ۲ روستا در گلستان وجود دارد که به دلیل عدم دسترسی جاده‌ای هنوز برقدار نشده اند و به محض امکان برقراری ارتباط، این دو روستا نیز برقدار خواهند شد.

مدیرعامل توانیر توضیح داد: در استان‌های لرستان و کهگیلویه و بویراحمد و دیگر استان‌های غربی کشور، بخش عمده‌ای از شبکه بدلیل سیل امروز آسیب دید که تعداد زیادی از شبکه برق این مناطق در چند ساعت گذشته برقدار شدند. با این وجود تعدادی از روستا‌ها در لرستان همچنان بی برق هستند.

وی اظهار داشت: در لرستان مجموعا حدود ۱۴۰ روستا قطعی برق دارند که به محض امکان دسترسی به شبکه‌ها از طریق جاده ها، برقدار خواهند شد. در چند ساعت گذشته در استان کهگیلویه و بویراحمد حدودا ۶۰ روستا بر اثر بارش شدید و جاری شدن سیل بی برق بودند که در همین یک ساعت گذشته با فعالیت اکیپ‌های تعمیراتی، برق بیش از ۳۰ روستا وصل شده و بقیه نیز در حال پیگیری است.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *