روند صنعت برق و تأثیر آن بر سیستم های T&D

پست های GIS با عایق گازی
مرداد ۱۵, ۱۳۹۸
مهندسین استرالیایی تجربیات ۲۰ ساله خود را در رابطه با مقره های کامپوزیتی در کنگره جهانی INMR (آمریکا- ایالت آریزونا- توسان) به اشتراک می‌گذارند
مرداد ۲۲, ۱۳۹۸

روند صنعت برق و تأثیر آن بر سیستم های T&D

انرژی به عنوان عامل اصلی توسعه اقتصادی و اجتماعی جمعیت و رفاه انسان­ها شناخته می­شود. با این حال، حتی در سال ۲۰۱۶ ، بیش از ۱۵٪ از ۷٫۵ میلیارد نفر حاضر در جهان، دسترسی به منابع تجاری انرژی و برق ندارند. افزایش انرژی و مصرف برق عامل اصلی سرمایه گذاری­های مرتبط در زیرساخت­ها و بنابراین در سیستم­های T&D است که پیش بینی می­شود که این بخش نسبتاً سهم بزرگتری از از توسعه کل آینده به نسبت سایر بخش ها داشته باشد.

 

در کنفرانس جهانی INMR WORLD 2017 در بارسلونا – سیتگس، از ۵ تا ۸ نوامبر شرکت کنید تا نکات اصلی که توسط متخصص و تحلیلگر برجسته صنعت، الساندرو کلریشی مطرح می­شود را بشنوید. در بخش اول مقاله، ذخایر سوخت­های فسیلی که هنوز هم در بازار برق حاکم هستند و همچنین پتانسیل انواع مختلف منابع تجدیدپذیر بررسی می شود. بخش برق نیز به تفصیل مورد تجزیه و تحلیل قرار خواهد گرفت. روندهای مربوطه­ی صنعت برق در طی ۱۵ سال گذشته اهمیت روز افزون کشورهای خارج از OECD و همچنین RES (منابع انرژی تجدیدپذیر) را تأیید و نشان می دهد. در بخش دوم ارائه خود، دکتر کلریشی در مورد سرمایه گذاری های جهانی با اشاره ویژه به برق و سهم این مشاغل توسط سیستم های T&D گزارشی را ارائه می دهد. وی همچنین با مرور عامل­های اصلی تأثیر گذار بر توسعه­ی آینده، اهمیت روز افزون نگرانی های زیست محیطی را بیان می­کند و فناوری اطلاعات و ارتباطات را به طور همه جانبه­ بررسی می­کند. بخش آخر مقاله وی به نقش اصلی انتقال که معمولاً در بسیاری از رویکردهای شبکه هوشمند مورد توجه قرار نمی­گیرد ، متمرکز خواهد شد، اکنون بیشتر به سیستم توزیع توجه می شود. نقش کلیدی خطوط انتقال هوایی موضوع مهم دیگری است و به همراه فرصت های مختلف برای به روزرسانی موارد موجود یا ساخت موارد جدید مورد بررسی قرار می­گیرد. همچنین بر استفاده اجباری از سیستم های انتقال بزرگ در آفریقا برای بهره برداری از منابع انرژی عظیم موجود، تأکید می کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *